
Hartelijk dank voor uw feedback!
Uw beoordeling is alleen voor Bigbank zichtbaar. Mocht u een openbare beoordeling willen schrijven, dan kunt u ons ook op Trustpilot beoordelen. Deze beoordelingen (positief en negatief) zijn voor iedereen zichtbaar en worden niet gecensureerd.
U kunt op de volgende pagina zelf een beoordeling schrijven: https://nl.trustpilot.com/review/www.bigbank.nl
Aanbevolen nieuws en artikelen van onze blog:
Vragen Veelgestelde vragen
Wat volgt er nadat ik mijn registratie heb voltooid?
Bigbank zal uw registratie verwerken nadat u alle gevraagde gegevens heeft ingevuld en u de registratie heeft voltooid door op de knop “Bevestigen”, op de laatste pagina van het registratieformulier, te drukken. Onze klantenservice zal hierna uw gegevens verwerken, in overeenstemming met onze Beginselen voor de Verwerking van Cliëntgegevens. U zult een automatische e-mail ontvangen over de status van uw registratie en met meer informatie over de identificatie, deze e-mail zal worden verstuurd naar het adres dat vermeld staat op het registratieformulier.
U zult een e-mail ontvangen met een uitnodiging om een afspraak te maken met onze identificatiepartner de AMP Groep wanneer uw registratie is verwerkt. Meer informatie over de identificatie kunt u hier vinden.
Wij zullen u uw inloggegevens sturen, nadat wij bericht hebben gekregen dat u succesvol bent geïdentificeerd. Met deze inloggegevens en de mTan Code heeft u toegang tot de self-service van Bigbank.
In de self-service kunt u zelf depositocontracten aanmaken. Wij verzoeken u er rekening mee te houden dat u de Self-service overeenkomst, de Algemene Voorwaarden van Bigbank AS, en de Beginselen voor de Verwerking van Cliëntgegevens dient te bevestigen voordat u toegang heeft tot de self-service en u een Termijndeposito of Flexibel Sparen rekening af kunt sluiten.Waarom moet ik mezelf identificeren bij Bigbank?
Omdat de “naam-nummer controle” zoals u wellicht gewend bent bij het openen van een deposito in Nederland niet voldoet aan de regelgeving in Estland, wordt u bij Bigbank gevraagd uzelf persoonlijk te identificeren bij het openen van een deposito of Flexibel Sparen rekening.
Hoe werkt de identificatieprocedure?
Nadat u het registratieformulier voor het openen van een deposito of Flexibel Sparen rekening heeft ingevuld via onze website, ontvangt u binnen enkele dagen per email/SMS een uitnodiging voor het maken van een identificatie-afspraak. Als u klikt op de link in de uitnodiging krijgt u de agenda van onze partner AMP Groep te zien. Dan kunt u meteen aangeven wanneer en waar de identificatie-afspraak u het beste uitkomt (de AMP-medewerker komt naar u toe).
Op de dag van uw afspraak ontvangt u van AMP Groep rond 07:30 uur in de ochtend een herinnering per email en/of SMS. In dezelfde email vindt u tevens de naam van de AMP-medewerker die u komt identificeren. Op de plaats van afspraak vergelijkt de AMP-medewerker u met uw identificatiebewijs. Verder maakt hij/zij een kopie van uw identificatiebewijs en een scan om de authenticiteit ervan te controleren.
Na een succesvolle identificatie verzoekt de AMP-medewerker u om uw handtekening te plaatsen op het identificatieformulier, zodat de identificatie officieel wordt. Zorg er alstublieft voor dat uw handtekening zo veel mogelijk overeenkomt met de handtekening op het vertoonde identificatiebewijs.
Nadat u bent geïdentificeerd door een medewerker van AMP Groep en wij hiervan bericht hebben gekregen, sturen wij u direct uw inloggegevens toe.
Wie verzorgt de identificatie voor Bigbank?
De identificatie voor het openen van een deposito bij Bigbank wordt verzorgd door onze identificatiepartner AMP Groep. Hierdoor is het mogelijk om binnen enkele dagen al een deposito of Flexibel Sparen rekening af te sluiten bij Bigbank. AMP Groep voldoet aan de strengste ISO-normen op het gebied van informatiebeveiliging.
De medewerker van AMP Groep kan geen inhoudelijke vragen van Bigbank beantwoorden. Voor deze vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, die bereikbaar is via telefoon of e-mail.