Om uw bank- en persoonlijke gegevens te bekijken, kunt u inloggen op uw persoonlijke omgeving van onze website.
Zodra u bent ingelogd op uw persoonlijke gedeelte op onze website kunt u de volgende dingen beheren:
Indien u uw wachtwoord bent vergeten en/of geen toegang kunt krijgen tot uw persoonlijke gedeelte op onze website, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit kunt u doen door op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” te klikken. Vervolgens ontvangt u een automatische e-mail met de instructies om uw wachtwoord te wijzigen.
Indien uw toegang geblokkeerd is, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder en sturen indien nodig u een nieuw tijdelijk wachtwoord toe.
Het wachtwoord dient te bestaan uit minstens 8-30 tekens en minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter, en 1 cijfer of bijzondere leesteken zoals @ % , . etc.
Om in te loggen tot uw persoonlijke gedeelte op onze website, heeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
Uw gebruikersnaam en een link om uw wachtwoord te veranderen ontvangt u nadat u bent geïdentificeerd door onze identificatie partner AMP Groep en wij hiervan bericht hebben gekregen.
Daarnaast ontvangt u bij de eerste inlogpoging op een nieuwe browser, of wanneer u na 60 dagen op een eerder gebruikte browser inlogt, een mTAN per SMS op het door u geregistreerde telefoonnummer. U kunt deze mTAN slechts éénmalig gebruiken en deze zal slechts 10 minuten geldig zijn.
Indien u uw geregistreerde telefoonnummer wilt wijzigen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice door middel van een e-mail. Vermeld in dit bericht, uw volledige naam en het nieuwe telefoonnummer. Zodra dit is gewijzigd ontvangt u een bevestigingsbericht van de klantenservice.
Nadat u het bevestigingsbericht heeft ontvangen zal uw nieuwe geregistreerde mobiele telefoonnummer dienen voor de ontvangst van mTANs en als contactnummer voor de Bigbank klantenservice.
In het geval dat u klachten heeft omtrent Bigbank, over onze dienstverlenging, of over onze producten, verzoeken wij u vriendelijk deze schriftelijk te versturen per e-mail naar: [email protected] of per post naar: Bigbank AS, Cross-Border Department, Narva mnt 11, 15015 Tallinn, Estland
Om uw klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid af te handelen verzoeken wij u om zo gedetailleerd mogelijk te zijn in uw beschrijving. Vergeet dus a.u.b. niet om alle relevante informatie te vermelden. Daarnaast vragen wij om uw contact gegevens te vermelden zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Wij doen ons best om uw klacht binnen 15 dagen af te handelen. Indien de afhandeling meer dan 15 dagen in beslag neemt ontvangt u hierover bericht, wij zullen in dit geval ook vermelden binnen welke termijn u een passend antwoord tegemoet kunt zien.
In het onwaarschijnlijke geval dat het uw geboden antwoord niet naar volle tevredenheid is kunt u uw klacht ook richten aan de Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie.
Onze website maakt gebruik van cookies om uw browse-ervaring te verbeteren, evenals de kwaliteit van onze producten en diensten. In overeenstemming met de toepasselijke regelgeving slaan we automatisch alleen cookies op uw apparaat op die strikt noodzakelijk zijn voor de werking van deze website. Voor alle andere soorten cookies slaan we alleen de soorten cookies op waar u ons toestemming voor heeft gegeven. U kunt uw cookievoorkeuren te allen tijde beheren binnen ons cookiebeleid onder het gedeelte juridische documenten van deze website. Meer informatie vindt u in onze gebruiksvoorwaarden voor de website.