Bigbank wil de beste klantenservice bieden
In alle landen waar Bigbank actief is, willen we de meest aanbevolen digitale financiële dienstverlener worden. Hiervoor is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke digitale omgeving van groot belang. Maar ook het niveau van de klantenservice is belangrijk om deze doelstelling te halen. Bijna 9 op de 10 klanten is tevreden met onze service en producten, maar toch blijven we streven naar verdere verbetering van onze dienstverlening.
Om de kwaliteit van onze producten en diensten te verbeteren sturen we onze klanten wekelijks evaluatieformulieren. Hierin kunnen ze hun ervaringen met ons delen en onze diensten beoordelen. Mede dankzij deze reacties zijn we in staat de behoefte van onze klanten vast te stellen en producten en diensten continu te verbeteren. Zo hebben we de kwaliteit van de informatie op onze website kunnen verbeteren, technische problemen kunnen verhelpen en de persoonlijke omgeving gebruiksvriendelijker kunnen maken.We besteden ook veel aandacht aan het trainen van onze medewerkers om het niveau van de klantenservice te verbeteren. Zo vinden we het belangrijk dat de telefoon snel wordt opgenomen en e-mails snel worden beantwoord. In 2017 werd de telefoon in 93% van de gevallen binnen 20 seconden door onze medewerkers opgenomen en 94% van alle inkomende e-mails werd binnen twee uur beantwoord.
In 2017 hebben in totaal 733 klanten ons beoordeeld door het invullen van het digitale evaluatieformulier. Ruim 89% gaf aan tevreden te zijn met onze service en producten. Dat is een cijfer waar we trots op zijn en waar we onze klanten hartelijk voor willen danken.